Настав час для першого ноксіанського оновлення! У нас є кілька змін у всій Лізі, включно з деякими першими налаштуваннями Стрімкої гри, зміни в ARAM, повернення ARURF і, звичайно ж, деякі зміни в чемпіонах. Також ми нарешті випустили Vanguard на Mac, оновили мініспецифікації для MacOS та Windows, і (якщо ви пропустили) виправили помилки із синьою есенцією та отриманням досвіду у новій бойовій перепустці
Ми внесли низку змін до нашої нової сезонної механіки: «Подвиг першої крові» перетворюється на “Подвиг війни”, який тепер спрацьовує, коли перша команда вбиває трьох бійців. Нагороди за криваві троянди та Атахана зменшено, а логіку його появи змінено, щоб зробити місце та форму появи рівномірно розподіленими. Нові руни в гілці Домінації також були посилені.
Для балансу на основних серверах: кері сили атаки тепер отримують силу шляхом Диких стріл Юн Талю та невеликі зсуви у Вітанні лорда Домініка і Нагадуванні смертності. В іншому випадку, багато чемпіонів отримують невеликі зміни, які дозволять їм стати кращими.
Стрімка гра також має своє перше велике виправлення балансу, яке звільняє золото, яке отримується від чемпіонських наборів (наприклад, у Твідстед Фейта), від механіки камбеку (це підсилення), а також усуває найбільші винятки.
Основні моменти оновлення

Мел, Радниця Мел з “Аркейн”, Шен трьох відзнак, Міфотворець Джин, Міфотвориця Намі, Міфотворець Джарван IV та Престижна міфотвориця Кассіопея стануть доступні 23 січня 2025 року о 22:00 за київським часом (20:00:00 UTC).
Допомога при пожежі в Лос-Анджелесі
Можливо, ви нещодавно бачили новини про безпрецедентні лісові пожежі, що охопили південну Каліфорнію. Ці пожежі, які горять прямо у нас на подвір’ї в Лос-Анджелесі, призвели до переміщення тисяч людей, знищення будинків і поставили цілі громади на межу виживання. Хоча пожежники та рятувальники досягли значних успіхів у стримуванні вогню, боротьба ще далека від завершення, і для багатьох з них це щоденна боротьба за виживання.
Як компанія, що базується в Лос-Анджелесі, ми хотіли б поділитися тим, як ми безпосередньо реагуємо на стихійні лиха — від підтримки постраждалих до запуску ігрових кампаній зі збору коштів на ліквідацію наслідків стихійних лих та запобігання їм.
Починаючи з 22 січня, ми запускаємо внутрішньоігрові збори коштів у VALORANT та Лізі Легенд на підтримку глобальних зусиль з ліквідації наслідків пожеж та інших стихійних лих, а також запобігання їм. Усі кошти підуть до Фонду соціального впливу Ri Games, який потім спрямує їх організаціям, що допомагають у ліквідації наслідків стихійних лих у Південній Каліфорнії та по всьому світу.
З 23 січня до 11 ранку 5 лютого Riot направить 100% прибутку від образу Пожежна Трістана, а також 3х матчів до Riot Games Social Impact Fund, благодійного фонду, який спонсорується ImpactAssets.
Ми опублікували статтю про те, що ще ми робимо, і що вже зробили, щоб допомогти постраждалим, які втратили свої домівки або все ще перебувають в евакуації, і що ми робимо для наших місцевих громад, а також інформацію про надходження до нашого Фонду соціального впливу тут.
Перехід від OpenGL до Metal в MacOS та зміни в DirectX
Щоб підтримувати стабільність і продуктивність наших ігор, нам іноді доводиться припиняти підтримку застарілого обладнання або програмного забезпечення, яке більше не використовується гравцями. Такі зміни зазвичай впливають лише на невелику кількість гравців, але ми хотіли б попередити вас, якщо вас вони торкнуться.
Через кілька оновлень ми переведемо користувачів macOS з графічної технології OpenGL на графіку Metal. Це буде відбуватися поступово з можливістю повернутися до OpenGL на певний час, поки OpenGL не буде вилучено. Якщо ви все ще використовуєте OpenGL, клієнт автоматично перейде на Metal, коли ми припинимо підтримку, тому від вас не вимагається ніяких дій. Однак, якщо ви використовували OpenGL через несумісність вашого апаратного забезпечення з графікою Metal, вам потрібно буде оновити апаратне забезпечення, щоб ви могли продовжувати грати після вилучення підтримки OpenGL.
Ми також збираємося оновити спосіб використання DirectX 11 для користувачів Windows. Якщо ваша відеокарта підтримує DirectX 11 рівня 11_0, клієнт оновиться автоматично. Однак, якщо ваша відеокарта підтримує DirectX 11 лише до рівня 10_0, вам потрібно буде оновити апаратне забезпечення, щоб продовжити гру після цього оновлення.
Мінімальні та рекомендовані системні вимоги ми радимо переглянути у статті служби підтримки.
Vanguard з’являється на Mac
З цим оновленням ми почнемо офіційно розгортати підтримку Vanguard для Mac. Спочатку вона буде пасивною, ми плануємо увімкнути античит для Mac і повністю запустити її в перші тижні лютого. З моменту, коли ми вперше представили Vanguard у Лізі минулого року, ми згадували, що будемо стежити за тенденціями читерів і, як передбачалося, їхня тенденція маскуватися під середовище Mac тепер вимагає, щоб ми створювали довірені сеанси на Mac, щоб відрізняти хороше від поганого. Не хвилюйтеся, вам не доведеться встановлювати нічого нового. Mac буде використовувати наш продукт Embedded Vanguard, який «вбудовує» виявлення читів безпосередньо в ігровий клієнт. Якщо ви хочете отримати більше інформації про Vanguard, то можете поглянути на нашу нещодавню ретроспективу боротьби з читами.
Оновлення блакитної есенції та досвіду акаунтів
Минулого тижня ми опублікували статтю про помилку, яку ми допустили при розрахунку та плануванні придбання блакитної есенції. Ми помилилися, тому в наступних оновленнях ми вносимо деякі зміни, щоб виправити цю помилку і компенсувати її.
По-перше, ми змінили загальне значення блакитної есенції для всіх віх проходження з 4750 до 9000, а також оновили кількість повторюваних віх Епілогу після 50 з 50 до 750. Зміни в Епілозі будуть доступні в цьому оновленні, 25.S1.2, після 23 січня о 04:00 за тихоокеанським часом. Оскільки Перепустка Акту 1 вже працює, і чимала кількість гравців вже завершила проходження віх блакитної есенції, ми збираємося компенсувати різницю за допомогою одноразової легкої для виконання місії, яка дасть 4250 блакитної есенції. Ми також замінимо фінальну капсулу чемпіона в проходженні на капсулу славетного чемпіона, починаючи з проходження Акту 2. Що стосується досвіду, то ми збільшимо зароблений досвід приблизно на 40%. Це має гарантувати, що середня кількість ігор до 30/рейтингового доступу буде близькою або трохи вищою, ніж до цього оновлення. Якщо ви хочете дізнатися більше про те, чому і що сталося, рекомендуємо прочитати цю статтю.
Зміни:
- Ми збільшуємо загальну кількість блакитної есенції з віх з 4750 до 9000. (починаючи з Акту 2)
- Ми додаємо одноразову сумісну місію на 4250 блакитної есенції, щоб компенсувати різницю в Акті 1 (активно протягом цього Акту).
- Ми збільшуємо кількість блакитної есенції з повторюваних віх з 50 до 750. (активно протягом цього оновлення)
- Ми міняємо останню капсулу чемпіона в перепустці на капсулу славетного чемпіона. (Починаючи з Акту 2)
- Ми збільшили кількість отримуваного досвіду на 40%. (активно протягом цього оновлення)
Ефект “Ополчення”
Ми коригуємо радіус дії ефекту “Ополчення”, щоб покрити всю платформу та усунути будь-яке тертя навколо місця, де слід розташуватися під час очікування на спавні, а також зменшуємо тривалість, щоб зберегти загальний час подорожі до ліній.
- Радіус дії ефекту Ополчення збільшено, щоб покрити всю платформу фонтану.
- Тривалість ефекту: 7 секунд → 6 секунд.
Подвиги сили
Подвиг першої крові був обраний як дуже чіткий зв’язок з чинною механікою в Ущелині, але очевидно, що для цілей “Подвигу Сили” він відбувається занадто рано і може створити надзвичайно сумний досвід у поєднанні з ґанками або ранніми боями. Ми замінюємо подвиг першої крові на подвиг війни, який надається першій команді, що вб’є трьох чемпіонів. Ми будемо стежити за цим у майбутньому, щоб забезпечити відповідність ігрового процесу сучасним стандартам.
Подвиг першої крові
- Видалено.
Подвиг війни
- Надається команді, яка першою вб’є трьох чемпіонів
Атахан
Індикатор спраглого проти спустошливого
Тепер, коли ми побачили чимало даних про гравців, а також деякі ранні дані професіоналів, ми вносимо деякі корективи в те, як визначається форма Атахана, а також невеликі зміни для кривавих троянд. Пересічні гравці побачать трохи більше спраглого Атахана, тоді як професійні гравці матимуть більше шансів побачити спустошливого; і нагороди за обидва варіанти будуть погіршені, причому нагороди за спраглого Атахана будуть набагато меншими.
Поріг
- Поріг у звичайних/рангових іграх: Зменшено приблизно на 20%
- Поріг у Стрімкій грі: Зменшено приблизно на 20%
Генерація балів
- Бали за вбивство чемпіонів: Зменшено на значну суму
- Бали за нанесення шкоди чемпіонам: Без змін
- Збільшення балів, якщо ти один: 1.85x ближній бій | 1.65x дальній бій → без змін
- Збільшення балів, якщо ти один в Стрімкій грі: 1.85x ближній бій | 1.65x дальній бій → 2x ближній бій | 1.75x дальній бій
Спраглий
- Золото, нараховане за активацію ефекту Зняття: 100 золота → 200 золота
Криваві троянди
- Досвіду за троянду: 25 → 23
- Адаптивної сили за троянду: Формула зменшується дещо швидше (наступні пелюстки коштують мінімум 34, а не 39 зарядів)
Ранги
На перші два тижні нового циклу рангових оновлень ми вимикаємо обмеження Apex duo MMR, тому аналогічні минулим сплітам і рокам обмеження Apex duo MMR будуть знову ввімкнені в 25.S1.2.
Мел, Відображення душі

Можливо, настав час для епохи аркейну.
Мел, Відображення Душі, прибуває до Ущелини 23 січня о 20:00:00 за UTC
Здібності Мел: Посилання
Огляд Мел: Посилання
Чемпіони
Кассіопея
Швидкість руху від пасивної здібності зменшено.
Пасивна здібність – Зміїна грація
- Швидкість руху за рівень: 6 → 5
- Початкова швидкість руху залишилась без змін.
Евелінн
Швидкість руху E збільшено на високих рівнях. Шкоду R збільшено.
E – Удар батога
- Швидкість пересування: 30% → 30/35/40/45/50%
R – Останній поцілунок
- Коефіцієнт сили вмінь не підсиленої здібності: (+65% сили здібностей) → (+75% сили здібностей)
- Коефіцієнт сили вмінь підсиленої здібності: (+156% сили здібностей) → (+180% сили здібностей)
Ірелія
Шкоду W, E та R зменшено.
W – Зухвалий танець
- Мінімальна шкода: 10/25/40/55/70 (+40% всієї сили атаки) → 10/20/30/40/50 (+40% всієї сили атаки)
- Максимальна шкода</strong>: 30/75/120/165/210 (+120% всієї сили атаки) → 30/60/90/120/150 (+120% всієї сили атаки)
E – Бездоганний дует
- Шкода: 80/125/170/215/260 (+80% сили здібностей) → 70/110/150/190/230 (+80% сили здібностей)
R – Межа авангарду
- Шкода: 125/250/375 (+70% сили здібностей) → 125/200/275 (+70% сили здібностей)
Каїн
Збільшено шкоду пасивної здібності на низьких рівнях.
Пасивна здібність – Коса Даркіна
- Додаткова магічна шкода Тіньового вбивці: 15-45% (залежно від рівня) → 25-45% (залежно від рівня)
Мальзахар
Оновлено рій порожнечі W, він тепер збільшує шкоду з підвищенням рівня.
W – Рій Порожнечі
- Шкода рою тепер збільшується, коли Мальзахар підвищує рівень.
- Оновлено підказку для відображення загальної сили атаки рою.
Майстер Йі
Приріст сили атаки та шкоду E збільшено.
Базові характеристики
- Приріст сили атаки: 2.5 → 2.8
E – Стиль вуджу
- Чиста шкода за удар: 20/25/30/35/40 (+30% додаткової сили атаки) → 20/25/30/35/40 (+35% додаткової сили атаки)
Смолдер
Шкода Q тепер масштабується від множника критичної шкоди Межі нескінченності
Q – Супер палюче дихання
- Шкода масштабується від множника критичної шкоди. Масштабування залежить від шансу критичної шкоди, дозволяючи Q Смолдера отримувати переваги від Межі нескінченності
Там Кенч
Шкоду Q зменшено.
Q – Удар язиком
- Шкода: 80/130/180/230/280 (+пасивна здібність) → 75/120/165/210/255 (+пасивна здібність)
Віктор
Шкоду Q та R зменшено.
Q – Відведення енергії
- Додаткова шкода підсиленої атаки: 20/45/70/95/120 (+100% сили атаки) (+60% сили атаки) → 20/45/70/95/120 (+100% сили атаки) (+50% сили атаки)
R – Вихор аркейну
- Шкода за тік: 65/105/145 (+45% сили здібностей) → 65/105/145 (+35% сили здібностей)
Юмі
Зцілення пасивної здібності збільшено, а перезарядку зменшено на високих рівнях. Шкоду R збільшено.
Пасивна здібність – Котяча дружба
- Зцілення: 25-110 (залежно від рівня) (+15% сили здібностей) → 25-110 (залежно від рівня) (+25% сили здібностей)
- Перезарядка: 20-10 (залежно від рівня) (з рівнем 11) → 20-8 (залежно від рівня) (з рівнем 13)
R – Останній розділ
Шкода: 75/100/125 (+20% сили здібностей) → 75/125/175 (+25% сили здібностей))
Максимальна шкода за 5 хвиль: 75-250 (+40% сили здібностей) → 75-350 (+50% сили здібностей)
Предмети
Вітання Лорда Домініка | Lord Dominik’s Regards
- Вартість: 3000 золота → 3100 золота
- Пробиття броні: 35% → 40%
Нагадування смертності | Mortal Reminder
- Вартість: 3200 золота → 3300 золота
- Пробиття броні: 30% → 35%
Дикі стріли Юн Талю | Yun-Tal Wildarrows
- Сила атаки: 50 → 55
- Швидкість атаки: 25% → 35%
- Вартість: 2900 золота → 3000 золота
Руни
Глибокий тотем | Deep Ward
Наші нові мінорні руни гілки Домінації для огляду були випущені занадто м’якими. Хоча очікується, що середньостатистичний гравець отримає від цих рун менше користі, ніж гравці з високим MMR та професіонали. Ми зацікавлені в покращенні цих рун.
- Тривалість пильних тотемів: 30-120 секунд (на основі середнього рівня чемпіонів) → 45-150 секунд (на основі середнього рівня чемпіонів)
Моторошні сувеніри | Grisly Mementos
- Прискорення здібностей за заряд: 4 (2 для прискорення заклинань викликача) → 6 (3 для прискорення заклинань викликача)
- Максимальна кількість зарядів: 25 → 18
Шосте чуття | Sixth Sense
- Перезарядка: 300 секунд для ближнього бою / 360 секунд для дальнього бою → 275 секунд для ближнього бою / 350 секунд для дальнього бою
Стрімка гра
Наше перше велике виправлення балансу Стрімкої гри спрямоване на усунення деяких системних проблем, а також на вирішення проблем, пов’язаних з перепадами балансу чемпіонів. Для Ґанпланка, Пайка, Акшана, Дрейвена, Твістед Фейта та Сенни генерація золота зараховувалась як звичайне золото, а отже, їхні супротивники отримували більше нагород, що давало їм змогу заробити більше золота, щоб не відставати. Це специфічне для набору золото більше не враховуватиметься для камбека ворога, але все одно буде примножуватися, якщо гравець, який грає Ґанпланком, відстає самостійно. У цьому оновленні ми також знизили масштабування в пізній грі, яке здебільшого отримують чемпіони з надмірно високими показниками, оскільки значення досвіду і золота в пізній грі є більш гарантованими, тож ті, кого зазвичай стримують слабші гравці на початку гри, більше не матимуть цих слабкостей.
Механіка додаткової генерації золота
Ми робимо так, щоб додаткове золото, отримане від механік чемпіонів, не спричиняло отримання додаткових винагород ворогом. Ці джерела золота:
- Збільшуються за рахунок вашого відставання.
- Не сприяють збільшенню відставання противника.
- Не враховуються при підрахунку власного відставання.
Список здібностей на який вплинуть ці зміни:
- Q Ґанґпланка
- R Пайка
- W Акшана
- Пасивна здібність Дрейвена
- Пасивна здібність Твістед Фейта
- Пасивна здібність Сенни
Чемпіони
Кейл
- Шкода Q: 60/100/140/180/220 → 60/95/130/165/200
- Сповільнення: 26/32/38/44/50% → 26/30/34/38/42%
Мальзахар
- Приріст броні: 4.7 → 4.2
- Шкода W: 5-64.5 (залежно від рівня) (+12/14/16/18/20) (+20% додаткової сили здібностей) → 5-64.5 (залежно від рівня) (+12/14/16/18/20) (+15% додаткової сили здібностей)
- Шкода R: 125/200/275 (+80% сили здібностей) → 125/200/275 (+60% сили здібностей)
Ніла
- Приріст швидкості атаки: 3% → 2.4%
Кіяна
- Здоров’я: 590 → 620
- Шкода E: 50/90/130/170/210 (+50% додаткової сили атаки) → 50/90/130/170/210 (+70% додаткової сили атаки)
Ренґар
- Здоров’я: 590 → 620
- Приріст здоров’я: 104 → 110
- Приріст сили атаки: 3 → 3.5
Сінджед
- Шкода Q за 2 секунди: 40/60/80/100/120 (+85% сили здібностей) → 40/60/80/100/120 (+75% сили здібностей)
Сивір
- Приріст швидкості атаки: 2% → 2.5%
Тімо
- Шкода R: 200/350/450 (+50% сили здібностей) → 200/300/400 (+45% сили здібностей)
Трандл
- Приріст швидкості атаки: 2.9% → 2.2%
Урґот
- Приріст броні: 5 → 4.5
- Шкода Q: 25/70/115/160/205 (+70% всієї сили атаки) → 25/65/105/145/185 (+70% всієї сили атаки)
Йорик
- Броня: 39 → 35
- E 8 hit Damage Amp: 20% → 15%
Зайра
- Шкода пасивної здібності: 15-75 (залежно від рівня) (+20% сили здібностей) → 15-75 (залежно від рівня) (+15% сили здібностей)
ARAM
Вітаємо вас ARAMери, у цьому оновленні ми зосередилися на зміні модифікаторів здібностей чемпіонів для Сетта та Сони.
- Сетт: Ми перерозподіляємо частину сили від його W на інші здібності. Ця зміна спрямована на те, щоб всі його здібності вносили значущий внесок у його бійцівську фантазію.
- Сона: Її сила значною мірою походить від частого використання здібностей, але її прискорення вмінь була сильно знижено через її пасивну здібність. Щоб розв’язати цю проблему, ми зменшили ефекти її пасивки, відновивши при цьому частину її шкоди та кількості щитів. Наша мета – зберегти загальний рівень її сили на тому ж рівні, але ми будемо уважно стежити за її показниками, щоб забезпечити баланс.
Ми з нетерпінням чекаємо на результати цих змін і просимо вас поділитися своїми відгуками!
Зміни чемпіонів
Сона
- Максимальна кількість зарядів прискорення вмінь пасивної здібності: 60 → 30
- Перезарядка Q: 8 → 10
- Перезарядка W: 10 → 13
- Зцілення W : 30/45/60/75/90 (+30% сили здібностей) → 45/60/70/80/90 (+20% сили здібностей)
- Міцність щита W: 25/45/65/85/105 (+25% сили здібностей) → 65/75/85/95/105 (+20% сили здібностей)
- Видалено шкоду, отримувану шкоду, лікування, міцність щита та прискорення здібностей послаблено.
Сетт
- Збереження шкоди W від максимального здоров’я: 50% → 40%
- Q додаткова швидкість руху: 30% → 35%
- Видалено шкоду, отримувану шкоду, лікування та міцність щита послаблено.
Карма
- Додаткова магічна шкода RQ : 40/100/160/220 (+30% сили здібностей) → 40/90/140/190
Посилення чемпіонів
Кай’Са: Отримувана шкода:: 95% → 90%
Сорака: Прискорення здібностей: 0 → 10
ARURF
ARURF повертається! Він відбувається на мапі Ноксуса з усіма її змінами та системами, з деякими коригуваннями, щоб пристосуватись до швидкого темпу URF. Баланс чемпіонів та час перезарядки предметів також було скориговано порівняно з попередніми випусками URF, і ми будемо уважно стежити за часом перезарядки предметів та їхнім впливом на гру.
Міфічна крамниця
У цьому оновленні ми святкуватимемо Місячне Повстання, а також інші тематичні події! Отримайте раніше випущені престижні образи, кольорові схеми подій та аксесуари. Але вам доведеться діяти швидко, бо ми плануємо другу партію звірячого контенту, яка з’явиться у 2025.S1.3!
Прибувають у крамницю
- Престижна міфотвориця Кассіопея
- Престижна міфотвориця Сивір
- Престижна порцелянова Ліссандра
- Престижний небесна велич Езреаль
- Престижна пісня океану Серафіна
- Престижний Ґарен з механічного королівства
- Firecracker Vayne Prestige Edition
- Гекстек Седжуані
- Кристалічний рух Леона
- Порцелянова Ліссандра (Golden Tiger)
- Небесна велич Езреаль(Lustrous)
- Міфотвориця Сивір (Gilded)
- Піротехнікеса Вейн (Golden Tiger)
- Кристалічний рух Леона (Reclaimed)
- Міфотворець Ґаліо (Gilded)
- Міфотворець Ґарен (Gilded)
- Міфотвориця Ірелія (Gilded)
- Міфотвориця Зайра (Gilded)
- Небесна велич іконка багатства
- Небесна велич іконка процвітання
- Механічне королівство 2020 іконка
- Місячна гулянка 2022 іконка
- Небесна велич іконка фокуса
- Механічне королівство 2020 тотем
- Місячна гулянка 2023 тотем
Залишають міфічну крамницю
- Кабуууууууууум! Добивання нексуса
- Престижний боєць душі Пайк
- Престижний Heartsteel Йоне
- Престижна Ковен Акалі
- Престижний True Damage Ясуо
- Попелястий Завойовник Пантеон
- Гекстековий Амуму
- Тотем “Таємничий Аркейн”
- Тотем “Обранці Зими”
- Кольорова схема обраниця зими Діана (Wreathguard) + Іконка
- Кольорова схема обранець зими Шако (Wreathguard) + Іконка
- Кольорова схема обранець зими Свейн (Wreathguard) + Іконка
- Кольорова схема обранець зими Варвік (Wreathguard) + Іконка
- Кольорова схема обранець зими Зілеан (Wreathguard) + Іконка
- Кольорова схема обраниця зими Зої (Wreathguard) + Іконка
- Іконка “Аркейн” 2021
- Іконка Кейтлін з “Аркейн”
- Іконка Екко з “Аркейн”
- Іконка Гаймердінґер з “Аркейн”
- Іконка Джейс з “Аркейн”
- Іконка Джинкс з “Аркейн”
- Іконка Вай з “Аркейн”
- Іконка Віктор з “Аркейн”
- Обранці зими 2023 іконка міфічної есенції
- Місячна гулянка 2024 іконка міфічної есенції
- Опівдені 2024 іконка міфічної есенції
- MSI Емпірійці 2024 іконка міфічної есенції
- Загін “Аніма” 2024 іконка міфічної есенції
- Worlds 2024 іконка міфічної есенції
Виправлення помилок та корисні зміни
- Виправлено помилку, через яку нагорода Престижна Катаріна з маскараду чорної троянди не мала в комплекті Престижної рамки. Гравці, які вже заробили цю нагороду в бойовій перепустці, отримають рамку автоматично.
- Виправлено помилку, яка дозволяла отримувати додаткове бонусне золото від руни «Кешбек» у стрімкій грі.
- Виправлено помилку, через яку дракона іноді можна було обрати як ціль під час анімації появи у стрімкій грі.
- Виправлено помилку, що призводила до відображення нагороди за голову розміром 0 золотих у стрімкій грі.
- Виправлено помилку, через яку барон з’являвся дещо не в тому місці. Здібності-ривки, які раніше спрацьовували на Барона з-за стіни, як «E» Діани, тепер повинні знову працювати належним чином.
- Виправлено помилку, через яку заряджання здібностей різних чемпіонів не вимикалися під час входу до Атахана. Ми ще не виправили всі подібні взаємодії, але працюємо над їх відтворенням і виправленням у міру можливості.
- Виправлено помилку, через яку викликані істоти Наафірі та Йорика залишалися на місці перед тим як герой телепортувався.
- Виправлено помилку, через яку пасивна здібність Орна скасовувала телепорт.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що здібності різних чемпіонів не зменшували перезарядку їхнього R під час використання руни “Чарівна аксіома”.
- Виправлено помилку, через яку використання Телепорту Зілеаном призводило до збільшення часу активації пасивної здібності.
- Виправлено помилку, коли при використанні Розгорнутої книги заклинань, якщо тривалість телепортації перевищувала 5 секунд, заклинання викликача не змінювалося на зворотне.
- Виправлено помилку, яка дозволяла використовувати заклинання викликача, перебуваючи в стані відродження Атахана.
- Виправлено помилку, через яку Доктор Мундо та Зілеан не отримували додаткового зцілення під час використання руни “Чарівна аксіома”.
- Виправлено помилку, через яку комбо з RQ Карми не спрацьовувало під час використання руни “Чарівна аксіома”.
- Виправлено помилку, що призводила до збільшення часу дії пасивної здібності Іверна під час використання телепортації.
- Виправлено помилку, через яку автоатаки Гекстекового дракона були невидимими.
- Виправлено помилку, через яку Сіон іноді не отримував ефект “Ополчення”
- Виправлено помилку, через яку діапазони веж трохи відхилялися. Спробуй тепер атакувати вежу, Кейтлін.
- Виправлено помилку, через яку прокляття кровопивці не застосовувалося одночасно до кількох манекенів-цілей.
- Виправлено помилку, що призводила до аварійного завершення роботи клієнта після відключення.
- Виправлено помилку, яка дозволяла гравцям купувати покращені черевики, попри те, що вони не виконали всіх подвигів.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що модель Рек’Сай ставала невидимою, якщо вона помирала під час зарядки R одночасно з відродженням Атахана.
- Виправлено помилку, через яку чоботи Завжди вперед втрачали підсилене повернення
- Виправлено помилку, через яку пасивна здібність чобіт Багряна ясність не давала потрібної кількості прискорення заклинань викликача.
- Виправлено помилку, через яку здібність Q Енні перезаряджалася, коли вона вбивала ціль іншою здібністю.
- Виправлено помилку, через яку іконка кривавої троянди іноді надовго зависала на мінікарті.
- Виправлено помилку, через яку піктограми банерів подвигу іноді відображалися з низькою роздільною здатністю.
- Виправлено помилку, через яку не активувались звукові ефекти позначення подвигів.
- Виправлено помилку, коли при телепортації до бійця, який помирає, телепортація втрачалася.
- Виправлено помилку, через яку оголошення про Дракона відображалися двічі.
- Виправлено помилку, через яку дублікати предметів відображалися в колекції.
- Виправлено помилку, через яку пасивка Амбесси ігнорувала ухиляння або сліпоту.
- Виправлено помилку, через яку магічний спротив від E Рамбла не збільшувався на 50% у небезпечній зоні.
- Виправлено помилку, через яку у Зої з W відображалися старі значки заклинань викликача.
- Виправлено помилку, яка призводила до відображення значка оголошення про подвиг, коли ворожа команда виконує подвиг.
- Виправлено помилку, через яку Випалення або Смертельний темп ненавмисно завдавали додаткової шкоди.
- Виправлено помилку, через яку у підказці телепорту з’являвся текст налагодження.
- Виправлено помилку, через яку E Мальзахара не давав заряди Прокляття кровопивці
- Виправлено помилку, через яку елементи інтерфейсу Атахана іноді виходили за межі інтерфейсу у вікні глядача.
- Виправлено помилку, через яку таймер цілей Атахана не відображався у вікні глядача.
- Виправлено помилку, через яку візуальні ефекти E образу бойового кролика Аврори не збігались з хітбоксом.
- Виправлено помилку, через яку табло Атахана не було вирівняне.
- Виправлено помилку, через яку вихованці не завжди активували Шьоджінів спис або Злоякісність.
Переклад: Олександр Крупський, Сергій “Yojuk1010” Кононьчук
Редактура: Анастасія Бекетова
Новий косметичний вміст
Радниця Мел з “Аркейн”
Мел Медарда завжди мала тонке чуття, в гекстеку вона побачила силу та потенціал, здатні назавжди змінити Пілтовер. Для більшості ця технологія залишалася б недосяжною, але завдяки неабиякому впливу в Раді, вона може діяти так, як вважає за потрібне. Маючи гекстек під своїм безпосереднім контролем, важко уявити, чого вона зможе досягти.
Міфотворець Джарван IV
Імператор Джарван IV, робить усе можливе, щоб захистити свої володіння від чужинців, що часто призводило до сутичок з іншими богами. Але коли з’явилася ще небачена загроза, на ім’я Джин, Джарван був змушений об’єднатися з несподіваними союзниками, щоб прокласти шлях до виживання людства.
Міфотворець Джин
Джин — перше творіння Кассіопеї після того, як Місячні Гравці спотворили світ міфів. Він уособлює найгірші риси міфічної змії: підступність, холодний розрахунок і жорстокість. Розчарований милосердною вдачею богині, Джин планує перекроїти людство за своїм образом і показати йому красу страждань.
Міфотворчиня Намі
Амбіції Намі підкорити хвилі призвели до руйнівної битви між нею та богом-імператором Джарваном IV, що спричинило катастрофу світового масштабу. Проте, коли світ зіткнувся з ще більшою загрозою — людською природою в її найпідступнішому прояві, — Намі довелося приборкати свою гордість і співпрацювати з колишніми ворогами, аби не допустити переписування їхньої історії.
Престижна міфотворчиня Кассіопея
На зорі часів богиня Кассіопея була готова створити людство, використавши для цього п’ять елементів. Але коли Паперовий Світ несподівано змінився, Кассіопея створила щось неочікуване: жорстокого митця, який уособлює її найбільші страхи. Тепер вона повинна все виправити, перш ніж її створіння знищить цей світ.
Шен трьох відзнак
Шен — останній з уцілілих засновників ордену Спокою. Коли світ занурився в апатію та байдужість, він зник, а його храми почали занепадати, поки Мальзахар не відродив орден. Тепер, повернувшись із тіні, Шен служить наставником, стоїчним лідером з неосяжною чесністю та благородством, він той, на кого всі можуть покластися.